SERVIS I POSTPRODAJNA PODRŠKA
Kupovina termovizijske kamere je često značajna investicija u preduzeću, radi kasnijih ušteda i sprečavanja nepredviđenih troškova i ona mora da bude uvek spremna za rad sa svojim optimalnim performansama merenja.
Infracrvene kamere su visoko-tehnološki uređaji koji zahtevaju periodičnu kalibraciju i održavnje. Zato je od izuzetne vaznosti informisati se pre same kupovine kakav je tip postprodajne podrške obezbeđen kod ponuđača opreme.
Damiba primenjuje svoje višegodisnje iskustvo, visoku stručnost u domenu postprodajne podrške. Naša znanja i bliskost sa proizvođačem omogućavaju veoma kratke rokove intervencije i trenutnu podršku svakom kupcu.
U mogućnosti smo da pružimo servis i lokalnu podršku i onim kupcima FLIR opreme koji kameru nisu nabavili preko naše distributerske mreže.
Dobro organizovana post-prodajna podrška je važna zbog uštede vremena intervencije u slučaju kvara na kameri ili njenom softveru, jer važni procesi u radu preduzeća ostaju bez neophodne kontrole koju ovaj instrument pruža, a to moze da dovode do mogucih rizika i znatnih uvećanja troškova rada. Zato je bitna stručnost osoblja koje vodi ASS i koje je u stanju da:
- brzo identifikuje problem,
- da ga reši ili
- da se kamera pošalje u najkraćem roku u fabrički servis FLIR.a.
Naša postprodajna podrška je formalizovna u našem sistemu kvaliteta ISO 9001 kao tačno identifikovana procedura. U toj proceduri je navedeno niz operacija koje podrazumevaju najefikasniju intervenciju prema potrebi klijenta i koje su usklađene sa procedurama sistema kvaliteta proizvođača.
Kao globalni lider u termografskoj opremi FLIR Systems obezbedjuje da vaša podrška počne, od momenta kupovine opreme.
Kalibracija infracrvene kamere
FLIR kamere su dizajnirane i fabrički kalibrisane za tačna merenja temperature i termovizijske slike. Kada se održavaju pomoću FLIR-ovih usluga godišnje kalibracije, biće vrlo pouzdane i u očitavanju toplotnih anomalija i drugih temperaturnih pojava. Bez pravilnog održavanja i kalibracije ne mogu se osigurati tačna merenja.
Kalibracija svakog modela kamere FLIR je jedinstvena sama po sebi. Zato je FLIR-ova servisna mreža visoko kvalifikovana za održavanje vašeg uredjaja u najboljem radnom stanju radi optimalne pouzdanosti i tačnosti pri merenjima temeperatura. Ovaj sektor je sertifikovan prema ISO 9001: 2015.
Ekskluzivni FLIR-ov program za inspekciju i kalibraciju u 14 tačaka koristi temperaturne reference koje se kalibrišu godišnje i mogu se ispratiti kod tehničkog istraživačkog instituta iz Švedske i Nacionalnog instituta za standarde i tehnologiju (NIST). Program uključuje sledeće korake:
FLIR program za inspekciju i kalibraciju u 14 tačaka:
- Kompletna operativna provera
- MSX® kalibracija i lasersko poravnanje, po potrebi
- Provera celokupne interne kablovske i PCB veze
- Čišćenje okulara i provera optike
- Nadogradnja softvera kamere na poslednje verzije
- Uraditi manje popravke
- Proveriti / ili po potrebi izjednačiti svaki opseg temperatura radi ujednačenosti slike
- Proveriti standardnu kalibraciju sočiva (druga ili specijalno projektovana sočiva, opcionalno)
- Proveriti kompenzaciju temperature okoline po potrebi
- Ponovno kalibrisanje kako bi se osiguralo da zadovoljava fabričke specifikacije
- Temperatura kalibracije kreće se do + 1.500 ° C, prema potrebi
- Izvršiti postupak ispitivanja prihvatljivosti za odobren kvalitet
- Postaviti nalepnicu za kalibraciju sa datumom sledećeg roka
- Obezbediti sertifikat o kalibraciji (opcionalno, produženi sertifikat o kalibraciji sa izmerenim vrednostima)
Damiba trade d.o.o je zvanicni zastupnik FLIR Service & Suport centra i zbog toga naši klijenti jesu najznačajnije kompanije na našem tržištu.